maanantai 31. lokakuuta 2016

Witka TOKO -kokeeseen osa 2

Tässä videoita ensimmäisen viiden viikon ajalta. Pikku hiljaa ;)

Seuraamisesta on pakko kirjoittaa vielä sen verran, että ennen tätä treenijaksoa olin Witkaa seuruuttanut yksittäisiä kertoja (ohitustilanteet jne.) imuuttamalla ja olin ajatellut tehdä seuraamisen tällä tavalla. Witka kuitenkin oppi TOSI nopeasti vahvan paikan ("sivu") naksuttelun kautta, joten päätin Heikkisen Pirjon vinkistä rakentaa seuraamisen paikan kautta (onkohan edes oikea termi/ilmaisu?). Hetkittäin olen käyttänyt imuuttamista nyt vahvistaakseni käännöksiä, jotka on olleet vaikeita, sekä alkuun saadakseni välillä tehtyä pidempiä yhtäjaksoisia seuraamisia. 

Minä tykkään tyypin asenteesta ja fiiliksestä PALJON :) Kiitos Tanjan, olen käyttänyt seuraamisen kouluttamisessa palkkana alusta asti sekä lelua että namia, ja saanut rakennettua niiden kautta virettä ja ilmettä haluamaani suuntaan. Tekniikka taitaa olla vielä tosi kesken ja paketti leviää hetkittäin, mutta treeniä vaan....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti